Saturday 26 November 2011

bermula sebagai blogger


kenapa aku tiba-tiba bloging2 ni.sebab aku rase. aku banyak cerita nak kongsi dengan korang semua.first sure info-info yang menarik.dalam islam juga menuntut jika kite berkongsi sesuatu perkara baik,maka bertambah pahala.jadi tak salah untuk kita sama-sama menambah pahala kan ? BTW . aku berminat blog bile aku bace blog seorang gadis ni.cerita die semua advntre . sangat menarik.kalau ada masa aku nk je join die wt keje-keje gile die mencari misteri. hahaha. TO dya mohamad saya rasa awak tak ade ahli lelaki lagi untuk lengkap kan robongan awak ke rumah-rumah misteri kan ? jadi saya sudi menjadi partner. hehehe..


ni la dya mohamad tu
p/s-sory dya amek gambar awak tak mintak izin.

korang cube lah baca blog die.sangat menarik . macam blog seekers dah .. kbye!
http://dyapunyabelog.blogspot.com/

2 comments:

  1. welcome.. sebab blog awak. saya rase nk buat blog. hehehe. and seriusly nk follow u nye perjalanan ke rumah2 hantu tu..

    ReplyDelete